dijous, 12 de juliol del 2012

juliol..

Ho sento, perdó si no toca, si no és el moment, si no sé fer-ho d'una altre manera, si et busco en altres, si em passo hores sense dir-te res, si no em planto a casa teva, si no puc oferir-te el que voldries, si no sóc pacient, si tinc poc temps, durant el dia i massa durant la nit, si em vaig equivocar tantes vegades, si el meu món és poc estable, si escric pàgines i pàgines resseguin-te el cos, si em poso gelosa quan sé que et toquen, si t'enyoro, si parlo de tu, si m'aïllo de tot, si actuo per impuls, si oblido i recordo massa sovint, si no he tancat la porta, si faig mil plans per les dues, si et busco dins el llit, si totes les cançons parlen de tu, i totes els meus poemes tenen els teus ulls, si els estius i la carretera em recorden a tots aquells quilòmetres que vaig fer tantes vegades, si estimo durant instants però acabo tornant a tu, si faig coses que no t'agraden, si somric quan t'enfades, si m'agrada que em busquis, si necessito estar tan lluny o tan a prop, si traço línies damunt els mapes per ubicar casa nostra, si faria la maleta ara mateix, si sóc un desastre..ho sento, ho sento molt..però, t'estimo..

1 comentari:

Anònim ha dit...

Después de más de un año..sigo volviendo a leer esta entrada (i moltes altres) para sentirte conmigo.